Ustawienia dostępności strony

większy tekst mniejszy tekst kontrast negatyw domyślne zamknij


FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z POCHÓWKIEM

Do załatwienia formalności związanych z pochówkiem na cmentarzach komunalnych w Łodygowicach i Zarzeczu potrzebne są następujące dokumenty:


  • Akt zgonu
  • Karta zgonu – lekarskie zaświadczenie o zgonie
  • Kolejnym krokiem jest dokonanie opłat za wykopanie grobu i rezerwację miejsca na cmentarzu, zgodnie z obowiązującymi stawkami. Jeżeli miejsce w grobie rodzinnym zostało uprzednio opłacone, należy przedstawić dowód wpłaty, potwierdzający rezerwację kwatery. Po dopełnieniu ww. formalności pracownik spółki wystawia zaświadczenie cmentarne, zawierające m.in. dane dot. dokładnej lokalizacji miejsca pochówku (tj. kwatera-rząd-grób).
  • Aby uzyskać zgodę na postawienie pomnika na cmentarzach komunalnych w Łodygowicach i Zarzeczu przed jego postawieniem należy uiścić jednorazową opłatę za wybudowanie nagrobka w kwocie:
    a) Pomnik pojedynczy – 390,00 zł
    b) Pomnik podwójny w poziomie – 690,00 zł
  • W przypadku wykupienia miejsca dla grobu zwykłego dwumiejscowego w poziomie lub grobu betonowego dwumiejscowego w poziomie, Rodzinę zmarłego zobowiązuje się do postawienia pomnika również na zarezerwowanej kwaterze. Stawianie pomników na cmentarzu winno być uzgodnione z administratorem obiektu.