- przedłużenie terminu płatności faktur za wodę z 14 na 30 dni (dotyczy wszystkich podmiotów prywatnych i komercyjnych);
- w przypadku problemów z płatnościami klient indywidualny może złożenie wniosek o rozratowanie zaległości wobec naszej spółki na okres do 3 miesięcy, bez odsetek , wraz z zawieszeniem płatności pierwszej raty na okres 30 dni. Do wniosku wystarczy złożyć oświadczenie, że trudna sytuacja finansowa wynika z wprowadzonego stanu zagrożenia epidemicznego (nie trzeba przedstawiać żadnych dodatkowych dokumentów);
- przedsiębiorstwa zatrudniający naszych Mieszkańców, a których sytuacja finansowa pogorszyła z uwagi na konieczność ograniczenia usług lub produkcji ma możliwość rozratowania swoich zaległości na okres 6 miesięcy (okres dłużysz z uwagi na wyższe zobowiązania niż Klienci prywatni), bez odsetek wraz z zawieszeniem płatności pierwszej raty na okres 60 dni. Do wniosku wystarczy, ze złoży oświadczenia, że trudna sytuacja finansowa wynika z wprowadzonego stanu zagrożenia epidemicznego (nie trzeba przedstawiać żadnych innych dokumentów);